Nie zdążyłam/nie zdążyłem opłacić zamówienia! Czy istnieje możliwość przedłużenia terminu płatności?
Możliwość przedłużenia terminu płatności można sprawdzić, kontaktując się z naszym centrum Obsługi Klienta. Kolejną możliwością jest sprawdzenie aktualnej ceny pakietu na naszej stronie internetowej. Jeżeli cena w danym terminie jest wyższa, przedłużenie terminu płatności w tej samej cenie nie jest możliwe.
Czy mogę opłacić rezerwację pakietu z innego banku niż jeden z banków podanych na fakturze?
Przelew międzybankowy trwa jeden dzień roboczy, dlatego w przypadku takich transakcji istnieje ryzyko, że zamówienie nie zostanie opłacone w terminie. Rezerwację uważa się za opłaconą w momencie zaksięgowania płatności na jednym z naszych kont. Zalecamy płatność kartą lub wpłatę bezpośrednio na konto w placówce jednego z banków podanych na fakturze. Dokonując wpłaty bezpośrednio na konto, proszę upewnić się, że płatność zostanie zaksięgowana w terminie płatności podanym na fakturze. UWAGA: MBank księguje przelewy jedynie w dni robocze do godziny 18.00 nawet w przypadku przelewów wewnątrzbankowych (z tego samego banku).
Gdzie mogę skontrolować rezerwację?
Po pomyślnym zrealizowaniu zamówienia na ekranie ukaże się strona podsumowująca z informacjami o produkcie. Jednocześnie na adres e-mail podany przy rezerwacji zostanie wysłana wiadomość “Potwierdzenie rezerwacji pakietu wycieczkowego”.
Po opłaceniu rezerwacji zostanie do Państwa wysłana wiadomość „Potwierdzenie o dokonaniu płatności“. W przypadku chęci skontrolowania rezerwacji, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Nie ma możliwości skontrolowania rezerwacji online.
Czy można wystawić fakturę na osobę prawną?
Tak, istnieje taka możliwość, jednak nie można wpisać danych firmy bezpośrednio przy wytwarzaniu rezerwacji. Jeżeli chcą Państwo uzyskać fakturę na osobę prawną, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta przed opłaceniem zamówienia. Faktura zostanie poprawiona i wysłana do Państwa ponownie w celu opłacenia. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą, prosimy o kontakt niezwłocznie po dokonaniu płatności.
Pierwsza próba płatności kartą nie powiodła się. Chcę powtórzyć płatność.
Zalecamy Państwu skontaktowanie się ze swoim bankiem i sprawdzenie posiadanych limitów w przypadku płatności online. Limity te mogą być inne niż w przypadku pozostałych transakcji (np. w sklepie lub przez bankowość internetową). Być może karta wymaga aktywowania płatności przez internet. Jeżeli płatność kartą nadal się nie powodzi, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.