Skip to main content
Podczas dokonywania zamówienia

Czy można dokonać zmian w rezerwacji przed dokonaniem zapłaty?

Rezerwacja pakietu jest niezobowiązująca do czasu jej opłacenia. W przypadku chęci dokonania zmiany lub wprowadzenia poprawki w rezerwacji należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.

Rezerwacja nie została opłacona. Czy konieczne jest jej anulowanie?

Rezerwacja pakietu jest niezobowiązująca do czasu jej opłacenia. Rezerwacji nie trzeba anulować, jeżeli nie są Państwo nim zainteresowani. W przypadku chęci dokonania zmiany lub wprowadzenia poprawki w rezerwacji należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.

Czy można zmienić typ wyżywienia w rezerwacji pakietu?

Możliwość zmiany typu wyżywienia w pakiecie musimy sprawdzić u dostawcy usługi. Jeżeli mają Państwo takie życzenie, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Czy można dokonać zmiany imienia pasażera w rezerwacji pakietu?

Po opłaceniu produktu bilety zostają wystawione, a zakwaterowanie zarezerwowane, na konkretne dane imienne podane w formularzu rezerwacji. Zmiana danych imiennych na bilecie lotniczym jest niedozwolona w 90% przypadków, a w pozostałych wiąże się z opłatą naliczaną przez przewoźnika. Jeżeli chcą Państwo sprawdzić możliwość zmiany danych imiennych w rezerwacji, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Czy można anulować rezerwację pakietu?

Możliwość anulowania rezerwacji po jej opłaceniu zależy od warunków anulacji dostawców usług. Jeżeli chcą Państwo sprawdzić możliwość anulacji rezerwacji, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Formularz anulacyjny

Jeżeli otrzymali Państwo potwierdzenie możliwości anulowania rezerwacji i chcą zrezygnować z podróży, prosimy o wypełnienie formularza anulacyjnego.

Czy ten artykuł jest pomocny?