Skip to main content
Podczas dokonywania zamówienia

Ślub? Jakie nazwisko podać podczas składania zamówienia?

W zamówieniu konieczne jest podanie nazwiska, na które będziesz posiadał ważny dokument podróży wydany w momencie wyjazdu. Jeżeli przed wyjazdem uzyskasz nowy dokument podróży, po ślubie wpisz to nazwisko. Jeśli będziesz podróżować na oryginalnym dokumencie podróży, w takim przypadku wpisz w rezerwacji swoje nazwisko rodowe.

Rezerwacja i wystawienie biletu ma miejsce po przyjęciu płatności za zamówienie dla pasażerów, których imiona i nazwiska zostały podane w formularzu. Zmiana nazwiska po wystawieniu biletu z reguły nie jest dozwolona przez linie lotnicze. Linie lotnicze, które umożliwiają taką zmianę pobierają za to opłatę.

Rezerwacja nie została opłacona. Czy konieczne jest jej anulowanie?

Rezerwacja pakietu jest niezobowiązująca do czasu jej opłacenia. Rezerwacji nie trzeba anulować, jeżeli nie są Państwo nim zainteresowani. W przypadku chęci dokonania zmiany lub wprowadzenia poprawki w rezerwacji należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.

Czy można zmienić typ wyżywienia w rezerwacji pakietu?

Możliwość zmiany typu wyżywienia w pakiecie musimy sprawdzić u dostawcy usługi. Jeżeli mają Państwo takie życzenie, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Czy można dokonać zmiany imienia pasażera w rezerwacji pakietu?

Po opłaceniu produktu bilety zostają wystawione, a zakwaterowanie zarezerwowane, na konkretne dane imienne podane w formularzu rezerwacji. Zmiana danych imiennych na bilecie lotniczym jest niedozwolona w 90% przypadków, a w pozostałych wiąże się z opłatą naliczaną przez przewoźnika. Jeżeli chcą Państwo sprawdzić możliwość zmiany danych imiennych w rezerwacji, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Czy można anulować rezerwację pakietu?

Możliwość anulowania rezerwacji po jej opłaceniu zależy od warunków anulacji dostawców usług. Jeżeli chcą Państwo sprawdzić możliwość anulacji rezerwacji, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Formularz anulacyjny

Jeżeli otrzymali Państwo potwierdzenie możliwości anulowania rezerwacji i chcą zrezygnować z podróży, prosimy o wypełnienie formularza anulacyjnego.

Czy ten artykuł jest pomocny?