Czy można dokonać zmian w rezerwacji przed dokonaniem zapłaty?
Rezerwacja pakietu jest niezobowiązująca do czasu jej opłacenia. W przypadku chęci dokonania zmiany lub wprowadzenia poprawki w rezerwacji należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.
Rezerwacja nie została opłacona. Czy konieczne jest jej anulowanie?
Rezerwacja pakietu jest niezobowiązująca do czasu jej opłacenia. Rezerwacji nie trzeba anulować, jeżeli nie są Państwo nim zainteresowani. W przypadku chęci dokonania zmiany lub wprowadzenia poprawki w rezerwacji należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.
Czy można zmienić typ wyżywienia w rezerwacji pakietu?
Możliwość zmiany typu wyżywienia w pakiecie musimy sprawdzić u dostawcy usługi. Jeżeli mają Państwo takie życzenie, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.
Czy można dokonać zmiany imienia pasażera w rezerwacji pakietu?
Po opłaceniu produktu bilety zostają wystawione, a zakwaterowanie zarezerwowane, na konkretne dane imienne podane w formularzu rezerwacji. Zmiana danych imiennych na bilecie lotniczym jest niedozwolona w 90% przypadków, a w pozostałych wiąże się z opłatą naliczaną przez przewoźnika. Jeżeli chcą Państwo sprawdzić możliwość zmiany danych imiennych w rezerwacji, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.
Czy można anulować rezerwację pakietu?
Możliwość anulowania rezerwacji po jej opłaceniu zależy od warunków anulacji dostawców usług. Jeżeli chcą Państwo sprawdzić możliwość anulacji rezerwacji, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.
Formularz anulacyjny
Jeżeli otrzymali Państwo potwierdzenie możliwości anulowania rezerwacji i chcą zrezygnować z podróży, prosimy o wypełnienie formularza anulacyjnego.