Skip to main content
Po wytworzeniu rezerwacji

Dlaczego jest konieczne wysłanie kompletnych danych dokumentów podróży?

Niskobudżetowe linie lotnicze wymagają zrobienia odprawy online przed wylotem. Państwa dane są nam potrzebne, abyśmy w w odpowiednim czasie (wyznaczonym przez przewoźnika) mogli dokonać odprawy w Państwa imieniu i wysłać Państwu karty pokładowe. Odprawa przez internet jest obowiązkowa w przypadku niskobudżetowych linii lotniczych, a jej niezrealizowanie wiąże się z karą naliczaną przez przewoźnika. Dokładne informacje znajdują się w wiadomości e-mail „Potwierdzenie rezerwacji pakietu wycieczkowego“.

Serwis Flipo.pl nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie odprawy online w przypadku niedostarczenia niezbędnych danych w odpowiednim czasie.

Czy muszę drukować kartę pokłądową/boarding pass?

W przypadku podróży z niskobudżetowymi liniami lotniczymi po wykonaniu odprawy online zostanie wygenerowana karta pokładowa/boarding pass. Należy ją wydrukować dla każdego pasażera oddzielnie na oba kierunki lotu. Posiadanie wydrukowanych kart pokładowych jest wymogiem niskobudżetowych linii lotniczych, którego niedotrzymanie może skutkować naliczeniem przez przewoźnika kary pieniężnej na lotnisku.

Serwis Flipo.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie przez Klienta obowiązku posiadania na lotnisku wydrukowanych kart pokładowych. W takim przypadku Klient będzie zobowiązany do opłacenia kary pieniężnej we własnym zakresie.

Kiedy otrzymam kartę pokładową/boarding pass?

W przypadku podróży z niskobudżetowymi liniami lotniczymi po wykonaniu odprawy online zostanie wygenerowana karta pokładowa/boarding pass. Należy ją wydrukować dla każdego pasażera oddzielnie na oba kierunki lotu.

W przypadku podróży z niskobudżetowymi liniami lotniczymi karty pokładowe wysyłamy około 3 dni przed wylotem, ponieważ wtedy zostaje uruchomiona odprawa online na stronie przewoźnika. Niezrobienie odprawy online może skutkować naliczeniem przez linie lotnicze kary pieniężnej w wysokości do 100 eur na osobę. Reguła ta dotyczy jedynie niskobudżetowych linii lotniczych, jak: Easyjet, Ryanair, Wizzair.

Jeżeli nie podróżują Państwo z niskobudżetowymi liniami lotniczymi odprawa przez internet nie jest obowiązkowa. Wybór formy odprawy (online lub bezpośrednio na lotnisku) należy do Państwa. W przypadku tradycyjnych linii lotniczych odprawa na lotnisku jest darmowa, a drukowanie kart pokładowych nie jest wymagane.

Została mi wysłana karta pokładowa/boarding pass, ale wciąż nie mam vouchera hotelowego. Gdzie mogę go znaleźć?

Konkretne wskazówki dotyczące podróży zostają wysłane w wiadomości e-mail „Potwierdzenie rezerwacji pakietu wycieczkowego“. Mogą się one różnić w zależności od rodzaju pakietu.

Jeżeli voucher nie znajduje się załączniku wiadomości „Potwierdzenie o dokonaniu płatności“, ani w treści wiadomości nie ma informacji o tym, że zostanie on wysłany w późniejszym terminie, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Kiedy najpóźniej należy wysłać dane paszportowe?

Konkretne wskazówki dotyczące podróży zostają wysłane w wiadomości e-mail „Potwierdzenie rezerwacji pakietu wycieczkowego“. Jeżeli nie otrzymali Państwo takiej wiadomości na adres podany podczas rezerwacji, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Wyślemy Państwu wiadomość ponownie.

Jeżeli podróżują Państwo poza obszar Unii Europejskiej, w systemie rezerwacyjnym należy uzupełnić dane paszportowe. Dane paszportowe wystarczy wysłać tydzień przed planowanym wylotem.

Czekamy na wydanie nowych dokumentów podróży.

Dane paszportowe wystarczy wysłać tydzień przed planowanym wylotem.

Kiedy otrzymam wskazówki dotyczące podróży?

onkretne wskazówki dotyczące podróży zostają wysłane w wiadomości e-mail „Potwierdzenie rezerwacji pakietu wycieczkowego“. Mogą się one różnić w zależności od rodzaju pakietu.

Czy ten artykuł jest pomocny?