Skip to main content

Tanie bilety lotnicze Ryanair

123
Dostępność
Cena
Usługa

Oferty lotów

Ryanair jest największą linią niskobudżetową w Europie. Linia niskobudżetowa Ryanair została założona w 1985 roku przez m.in. Tony’ego Ryana. Irlandzki przewoźnik realizuje loty do ponad 200 destynacji w ramach Europy oraz do Północnej Afryki oraz na Bliski Wschód. W 2018 roku Ryanair przejął austriacką linię lotniczą Laudamotion.

 

Ryanair oferuje za opłatą szeroki wybór usług dodatkowych, w tym na przykład:

  • Bagaż do luku bagażowego
  • Posiłek na pokładzie
  • Rezerwację konkretnych miejsc w samolocie
  • Zmianę imienia i nazwiska podróżującego
  • Zmianę daty i destynacji lotu
  • W przypadku jeśli pasażer nie dokona wcześniejszej odprawy online (online check-in) linia lotnicza Ryanair pobiera opłatę za dokonanie odprawy na miejscu w wysokości nawet 70 euro/1 osoba/1 lot

 

Tania linia lotnicza Ryanair realizuje loty z większości polskich lotnisk. Loty odbywają się na pokładzie samolotów Boeing 737-800. Pierwszy lot Ryanairu z Polski odbył się w marcu 2005 roku z wrocławskiego lotniska do Londynu.

 

Przewoźnik Ryanair wprowadza co jakiś czas zmiany dotyczące limitu bagażu podręcznego. Ostatnie zmiany z listopada 2018 określają to, że pasażer może bez opłata zabrać tylko mały bagaż podręczny: 1 szt. bagażu podręcznego do 5 kg (40cm x 20cm x 25cm).

 

 

FAQ

Potrzebujesz zmienić imię albo nazwisko podróżującego?

W trakcie rezerwacji klient musi wypełnić dane pasażera w takim formacie, w jakim znajdują się dokumencie podróży z którym będzie podróżował. Dotyczy to również sytuacji jeśli pasażer ma więcej imion lub nazwisk. Jeśli pomylisz się albo w międzyczasie je zmieniłeś (na przykład po ślubie) niektóre linie lotnicze umożliwiają dokonanie zmiany za opłatą. Zmiana imienia i nazwiska na zupełnie inne dane zgodnie z warunkami linii lotniczych nie jest możliwa. Te linie, które na to pozwalają pobierają za taką zmianę dodatkowe opłaty. Jeśli nie jesteś pewny, czy zmiana imienia lub nazwiska jest możliwa w przypadku danego połączenia albo linii lotniczych wystarczy skontaktować się z naszym centrum pomocy, agenci sprawdzą warunki oraz możliwości takiej zmiany oraz koszty. W przypadku jeśli będzie to możliwe zmiany można dokonać za pomocą centrum pomocy klienta na podstawie przedstawionych warunków oraz kosztów.

Potrzebujesz zmienić klasę rezerwacyjną?

Zmiana klasy rezerwacyjnej danego lotu w Twoich biletach Multicity jest prawie zawsze możliwa. Taki “upgrade” do klasy business albo premium economy zależy od dostępności wolnych miejsc w danej klasie, cena zmiany zależy jednak od warunków konkretnych biletów i linii lotniczych. W przypadku zainteresowania z Twojej strony pomożemy zrealizować takie zmiany na podstawie przedstawionych warunków oraz kosztów.

Linia lotnicza zmieniła czas/termin albo anulowała lot.

W przypadku jeśli linia lotnicza zmieni czas albo termin któregoś z lotów w ramach biletów Multicity lub też go całkowicie anuluje nasze centrum pomocy klienta sprawdzi dostępne alternatywy i możliwości kontynuacji podróży. Flipo zrobi wszystko, żeby zminimalizował niedogodności podróżujących związane z nieprzewidzianymi zmianami rozkładu lotów i pomoże rozwiązać tego typu sytuacje. W tym przypadku jednak jeśli nasz serwis nie jest winny danej sytuacji, nie jest zobowiązany do wypłaty odszkodowania.

Anulowany/opóźniony lot z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych.

eśli Twój lot jest przesunięty, anulowany albo opóźniony z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych okoliczności nadzwyczajnych i jesteś już na lotnisku, ewentualnie nie zostałeś wpuszczony na pokład samolotu konieczne jest, żebyś bezpośrednio kontaktował się z przewoźnikiem, który dany lot realizuje. Ten posiada najbardziej aktualne informacje dotyczące danej sytuacji i jest w stanie w krótkim czasie przekazać szczegóły odnośnie do danego lotu i jego zmiany. Jeśli proponowana zmiana wpływa na rozkład kolejnych lotów w ramach biletów Multicity skontaktuj się jak najszybciej z centrum pomocy klienta. Flipo zrobi wszystko, żeby zminimalizował niedogodności podróżujących związane z nieprzewidzianymi zmianami rozkładu lotów i pomoże rozwiązać tego typu sytuacje. W tym przypadku jednak jeśli nasz serwis nie jest winny danej sytuacji, nie jest zobowiązany do wypłaty odszkodowania.

Czy ten artykuł jest pomocny?