Skip to main content

Tanie bilety lotnicze LOT

Cena
Bagaż
Jakość

Oferty lotów

FAQ

Potrzebujesz zmienić imię albo nazwisko podróżującego?

W trakcie rezerwacji klient musi wypełnić dane pasażera w takim formacie, w jakim znajdują się dokumencie podróży z którym będzie podróżował. Dotyczy to również sytuacji jeśli pasażer ma więcej imion lub nazwisk. Jeśli pomylisz się albo w międzyczasie je zmieniłeś (na przykład po ślubie) niektóre linie lotnicze umożliwiają dokonanie zmiany za opłatą. Zmiana imienia i nazwiska na zupełnie inne dane zgodnie z warunkami linii lotniczych nie jest możliwa. Te linie, które na to pozwalają pobierają za taką zmianę dodatkowe opłaty. Jeśli nie jesteś pewny, czy zmiana imienia lub nazwiska jest możliwa w przypadku danego połączenia albo linii lotniczych wystarczy skontaktować się z naszym centrum pomocy, agenci sprawdzą warunki oraz możliwości takiej zmiany oraz koszty. W przypadku jeśli będzie to możliwe zmiany można dokonać za pomocą centrum pomocy klienta na podstawie przedstawionych warunków oraz kosztów.

Potrzebujesz zmienić klasę rezerwacyjną?

Zmiana klasy rezerwacyjnej danego lotu w Twoich biletach Multicity jest prawie zawsze możliwa. Taki “upgrade” do klasy business albo premium economy zależy od dostępności wolnych miejsc w danej klasie, cena zmiany zależy jednak od warunków konkretnych biletów i linii lotniczych. W przypadku zainteresowania z Twojej strony pomożemy zrealizować takie zmiany na podstawie przedstawionych warunków oraz kosztów.

Linia lotnicza zmieniła czas/termin albo anulowała lot.

W przypadku jeśli linia lotnicza zmieni czas albo termin któregoś z lotów w ramach biletów Multicity lub też go całkowicie anuluje nasze centrum pomocy klienta sprawdzi dostępne alternatywy i możliwości kontynuacji podróży. Flipo zrobi wszystko, żeby zminimalizował niedogodności podróżujących związane z nieprzewidzianymi zmianami rozkładu lotów i pomoże rozwiązać tego typu sytuacje. W tym przypadku jednak jeśli nasz serwis nie jest winny danej sytuacji, nie jest zobowiązany do wypłaty odszkodowania.

Anulowany/opóźniony lot z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych.

eśli Twój lot jest przesunięty, anulowany albo opóźniony z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych okoliczności nadzwyczajnych i jesteś już na lotnisku, ewentualnie nie zostałeś wpuszczony na pokład samolotu konieczne jest, żebyś bezpośrednio kontaktował się z przewoźnikiem, który dany lot realizuje. Ten posiada najbardziej aktualne informacje dotyczące danej sytuacji i jest w stanie w krótkim czasie przekazać szczegóły odnośnie do danego lotu i jego zmiany. Jeśli proponowana zmiana wpływa na rozkład kolejnych lotów w ramach biletów Multicity skontaktuj się jak najszybciej z centrum pomocy klienta. Flipo zrobi wszystko, żeby zminimalizował niedogodności podróżujących związane z nieprzewidzianymi zmianami rozkładu lotów i pomoże rozwiązać tego typu sytuacje. W tym przypadku jednak jeśli nasz serwis nie jest winny danej sytuacji, nie jest zobowiązany do wypłaty odszkodowania.

Czy ten artykuł jest pomocny? (Jeszcze nie ocenione)